Бизнес уулзалт амжилттай болж өнгөрлөө
Мэжик чойс төвийн Аутсорсингийн хэлтэс нь 2013 оны 7 сард харилцагч байгууллагуудтайгаа бизнес уулзалтыг зохион байгууллаа. Уулзалтаар харилцагч байгууллагуудаас төлөөлөн удирдах хүмүүс ирсэн юм. Уузалтаар бид харилцагчиддаа дараах төрлийн мэдээллийг өглөө.
- Аутсорсинг үйлчилгээ гэж юу болох, энэ үйлчилгээний давуу тал, онцлогын талаар
- Өнгөрсөн хугацаанд байгууллага тус бүрийн санхүүгийн баримтуудыг стандартын дагуу хэрхэн цэгцлэснээ танилцуулав
3. Манай үйлчилгээнд олон төрлийн давуу тал нэмэгдсэн. Тухайлбал:
- Үйлчлүүлэгч бүр цахим бүртгэлийн системтэй болсон.
- Үйлчлүүлэгч бүрт MagiFinance санхүүгийн програмыг суулгах болон ашиглах заавар видео хичээл бүхий СиДи-г өгөв. Энэхүү програмыг суулгаснаар цахим бүртгэлийн систем дэх тайлангийн файлыг ажиллуулах боломжой юм.
- Гэрээ хийгдээд 2 жил болсон үед сайн дураар татварын шалгалтанд хамруулна.
- Санхүүгийн баримтуудыг стандартын дагуу үдэж цэгцэлж байгаа.
- Хагас жил тутам үйлчлүүлэгчидтэйгээ бизнес уулзалт зохион байгуулж байна.
Бизнес уулзалтанд ирсэн байгууллагын захиралууд бүгд 2013-2014 онуудад манай үйлчилгээг дахин сонгож гэрээ байгуулахаа илэрхийлсэн. Энэ удаагийн уулзалтанд хүрэлцэн ирсэн харилцагч нартаа баярлалаа.